Google Displayannonsering Fredrikstad

Google Display | Fredrikstad

Bildeannonsering på internett

Google Display er bildeannonser i nettverket til Google på nettsider. Det består av over to millioner nettsider, og øker for hver dag som går. Din bedrift kan her nå ut til potensielle kunder i Østfold og Fredrikstad når de besøker sine favorittnettsted som er utenfor Google sine søkeresultater.

Hva er Google Display?

Som annonsør gir bannerannonsering deg muligheten til å vise frem budskap til målgrupper som er forhåndsdefinerte gjennom bilder og bannere, enten du vil treffe personer basert på søkemønstre, alder eller spesifikke interesser.

Google bannerannonsering er en mer passiv strategi, i motsetning til annonser i tekstsøket, hvor det blir fremvist bilder til målgruppene på sine favorittnettsider som tv2.no, dagbladet.no, e24.no, favorittblogger og mange flere.
Google Display er et verktøy som er ypperlig for merkevarebygging med muligheten til å fremheve bedriftens logo til et stort publikum som man eksempelvis kan definere til ned i områdene som Fredrikstad, Moss, Sarpsborg og hele Østfold med mer.

Hvor vil Google Display annonsene vises?

Annonsene kan vises hos store internasjonale aktører til lokale mindre aktører som Fredrikstad Blad. Det kan alt fra lokale aviser, blogger, eller andre infosider som har en tilknytning til Fredrikstad eller andre regioner i Østfold.

Remarketing mot målgrupper i Stavanger og Sandnes

Call2action benytter flere metoder for målretting av annonser på best mulig måte når vi produserer kampanjer for kunder. Remarketing er en av disse metodene. Remarketing lar annonsører vise bildeannonser til personer som har besøkt hjemmesiden før. Dette sørger for relevant trafikk og visninger til bedriftens nettside.

Har du et ønske om å bedre resultatet du oppnår med banneranonsering, eller har du ingen erfaring med å lage bildebasert bannerannonsering?

Kontakt Call2action for Google Displayannonsering i Fredrikstad.

Spør oss!

Ta kontakt med oss i dag! Vi står klare til å hjelpe deg.